پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
از بین بردن سیاهی پوست بدن
نوشته شده در پنج شنبه 25 آذر 1395
بازدید : 372
نویسنده : ملکه حیدری

 

روشهای ساده و پر اثر از بین بردن سیاهی کنج لب زیر بغل و ...

خوردن میوه و سبزیجات خام کمک کننده هست

بعد از حمام و خشک کردن کامل قسمت مورد نظر بلافاصله از اسپری ادکلن استفاده کنید(زیر بغل).

برای بعضی از پوستها اسپری روغن زیتون یا اسپری آب (پرتقال یا لیمو یا گریپ فورت تازه ) مفیدتر هست .

یا می توان از پودر بچه یا جوش شیرین بعد از حمام استفاده کرد.

هر روز مخلوط شیر و آبلیمو را روی پوست صورت خود استفاده کنید و موقع رفتن زیر آفتاب حتما کرم ضد آفتاب استفاده کنید.

 

البته به مرور زمان این روشها باعث از بین رفتن بوی نامطبوع بدن و براق شدن پوست هم می شود.

عامل مهم ایجاد سیاهی پوست و کک و مک و بوی بد قسمتهای مختلف بدن مشکل کبدی هست که نوشیدن آب زیاد خوردن سیب وغذاهای کم ادویه در اکثر موارد مفید هست.

کمبود آلومینویم و روی و منیزیوم و ویتامین C بدن نیز عاملی برای تیرگی و بوی نامطبوع بدن میشود.

عرق سوز شدن هم می تواند عامل دیگری باشد.

برای نتیجه بهتر استفاده از صابون گوگرد دار هفته ای یکبار موثر هست.

بوی ماهی بدن خانمها

اگر بدن خانمها بوی ماهی بدهد و از ماهی استفاده نکرده باشند می توانند با خوردن آب زیاد وسیر و سیب و ماست و شنبله خود را درمان کنند.


:: موضوعات مرتبط: ماسک صورت , ,



بازدید : 405
نویسنده : ملکه حیدری

یک عدد سیب زمینی آب پز اندازه گردو +یک قاشق غذا خوری عسل اصل +یک قاشق غذاخوری ماست مخلوط کرده و روی پوست قسمتهای مختلف بدن به خصوص صورت زیر بغل کشاله ران به مدت 10 تا 20 دقیقه با تکرار هر هفته متوجه تغییرات شگرف و معجزه آسای این ماسک می شوید


:: موضوعات مرتبط: ماسک صورت , ,
:: برچسب‌ها: \"ماسک صورت \"\"تمیزی پوست\" ,



کاشت سبزی خوردنی در خانه
نوشته شده در سه شنبه 23 آذر 1395
بازدید : 390
نویسنده : ملکه حیدری

 

قبل از این که بذرها را در خاک بگذارید، بهتر است مدتی در آب باشند. شما باید صبر کنید تا بذرها لعاب بیندازند و کمی بزرگ شوند البته آنقدر نباید در آب بمانند که گندیده شوند. شما برای این کار دو روز در نظر بگیرید کافیست.                                                                                                                       

حواس تان به کیفیت خاک هم باشد                                                                                                                                                       

خاک مناسب برای سبزیکاری بهتر است ترکیبی از خاک شنی و خاک پیت موس (متشکل از نوعی خزه) باشد. اولی راحت آب را از خودش عبور می دهد و دومی خاکی خیلی قوی است که باعث می شود سبزی ها خیلی خوب رشد کنند. خاک باغچه معمولی را هم می توانید بردارید و الک کنید تا یکدست شود و در گلدان بریزید اما باید آن را با کود تقویت کنید. گلدان تان را تا 2 یا 3 بند انگشت مانده به لبه گلدان، پر از خاک کنید و بذرهای خیس خورده را روی خاک بریزید. خیلی وسواس به خرج ندهید که منظم باشند، همین که به صورت متناسب پراکنده شوند کافی است. بعد یک لایه نازک یک یا 2 میلی متری  خاک و .                                                                                               روی بذرها بپاشید تا شسته نشود .      برای اینکه موقع آبپاشی بذرها یکجا جمع نشن یک پارچه یا یک تکه روزنامه باطله نم دار روی خاک بگذارید و از روی آن به بذر ها آب بدهید تا زمانی که بذرها جوانه بزنند. بهتر است تا چند روز جای بذرها را گرم نگه دارید. بذرها که جوانه زدند و حدود 15 روز از کاشتن آن ها گذشت، خوب است که کود طبیعی روی خاک بریزید. بهتر است کودهای طبیعی مثل خاک برگ، کود های حیوانی یا کمپوست تهیه کنید. توجه داشته باشید که آبیاری                                          روزانه هم یادتان نرود  .                                                                               بعد از 15 روز تقریبا سبزی ها سبز می شوند، برگ می دهند و موقع برداشت آن ها می رسد یک یا 2 هفته دیگر به آن ها فرصت دهید که رشدشان خوب و کامل شود و برگ های بیشتری بدهند. بهتر است در این مدت سر برگ های آن ها را بچینید تا ریشه شان محکم تر شود .                                                                             

نعناع و پونه دو گیاه پر طرفدار هستند :                                                                                                         

                                                             بذر این ۲ سبزی، خیلی راحت قابل کاشت و برداشت نیست پس بهتر است وقتی نعناع یا پونه می خرید، یک یا 2 ساقه از آن ها را داخل آب بگذارید تا ریشه دهند و بعد آن را بکارید. این طوری هم گلدان زیباتری دارید و هم سبزی تان بهتر رشد می کند.                                                                                                                           


:: موضوعات مرتبط: کاشت سبزی , ,
:: برچسب‌ها: \"کاشت سبزی خوردنی در خانه\"\"کاشت نعناع و پونه\" ,



کاشت سبزی خوردنی در خانه
نوشته شده در سه شنبه 23 آذر 1395
بازدید : 354
نویسنده : ملکه حیدری

 

 

برای کاشت سبزی، کافی است یک پنجره آفتاب گیر داشته باشید. خیلی آسان تر از آن چه که فکرش را می کنید، می توانید جلوی پنجره تان سبزی ها را پرورش دهید. با توجه به این که می خواهید در یکی از اتاق های منزل تان باغچه راه بیندازید، بهتر است حواس تان به زیبایی کار هم باشد. پس سعی کنید گلدان های پلاستیکی سبک و تمیز بخرید و گلدان ها را هم با سلیقه خودتان تزئین کنید. اگر پنجره قدی دارید و نور سرتاسری به اتاق می رسد، می توانید گلدان های سبزی را روی زمین بچینید اما اگر پنجره های کوتاهی دارید، بهتر است یک میز زیر پنجره بگذارید تا قد گلدان ها به پنجره برسد و سبزی ها مجبور نباشند دنبال نور بگردند. اگر به سبزی ها نور کمی برسد، لاغر و دراز می شوند و به خوبی رشد نمی کنند                            


:: موضوعات مرتبط: کاشت سبزی , ,
:: برچسب‌ها: \"کاشت سبزی خوردنی در خانه\" ,



خودشناسی
نوشته شده در شنبه 20 آذر 1395
بازدید : 563
نویسنده : ملکه حیدری

✅بزرگ‌ترین اشتباهی انسان می‌تواند مرتکب شود این است که از اشتباه کردن بیش از حد بترسد.

قبلا همه می گفتن اشتباه نکنید مراقب باشید شکست نخورید، ولی حالا   گذر  زمان و تجربیات افراد ثابت کرده  که باید شکست خورد، باید اشتباه کرد، این تنها گذرگاه موفقیته!

در واقع شکست و اشتباهی وجود نداره ، بلکه ما تجربیاتی ( پیش نیاز موفقیت) را بدست میاوریم که برای موفقیت ضروریی است.

پس نترسید و اشتباه کنید.




سکه جادویی
نوشته شده در شنبه 20 آذر 1395
بازدید : 387
نویسنده : ملکه حیدری

 ۱- سکه جادویی یک سنتی

اثر مرکب اصل به دست آوردن پاداش های بزرگ از طریق مجموعه ای از انتخاب های کوچک و هوشمندانه است. یعنی شما با قدم هایی کوچک که خیلی به چشم نمی آیند، به نتایج بزرگی دست پیدا کنید. این اصل کلی مبتنی بر فرمول ذیل است:

انتخاب های کوچک و هوشمندانه + پایداری و ثبات قدم + زمان = ایجاد تفاوت های بنیادین

مثال خواندنی اثر مرکب را در سکه جادویی می توانیم مشاهده کنیم. اگر بین ۳ میلیون دلار پول نقد یا ۱ سکه ۱ سنتی که در ۳۱ روز آینده هر روز ارزشش دو برابر شود، حق انتخاب بگذاریم، فکر می کنم اکثر مردم همان ۳ میلیون دلار نقد را انتخاب کنند! اما در واقع پیشنهاد دوم بهتر است. در روز پنجم انتخاب اول هنوز همان ۳ میلیون دلار است و انتخاب دوم تنها ۱۶ سنت! در روز بیستم انتخاب اول همان ۳ میلیون دلار است و انتخاب دوم ۵۲۳۴ دلار! اما جادوی اثر مرکب آنجاست که در روز سی و یکم انتخاب اول هنوز همان ۳ میلیون دلار مانده است و انتخاب دوم ۱۰٫۷۳۴٫۱۸۰ دلار می شود یعنی بیش از سه برابر انتخاب اول!

این است جادوی اثر مرکب! گرچه مسیر دوم زمان بر تر است و پایداری می خواهد اما نتیجه اش به ثروت و موفقیت بیشتری منتهی می شود.

2-اثر موجی

در کنار اثر مرکب باید به اثر موجی هم توجه کنیم. ما باید بدانیم چه اعمال و افعال مثبت و چه منفی ما اگر تداوم پیدا کند و تکرار شود، غیر از تاثیر خود، اثر موجی نیز به دنبال دارد و آثار و نتایج ناخواسته و غیر منتظره ای را در پی خواهد داشت.

مثال ما یک فرد است که به شیرینی پختن علاقه پیدا کرده است و هرشب شیرینی می پزد و می خورد، او کم کم چربی و قند خونش بالا می رود، به علت زیاد خوردن شبانه، شبها دیرتر می خوابد، صبح ها دیرتر از خواب برمیخیزد، کسل و خسته به سر کار می رود با مدیر و همکارانش جر و بحث می کند، بهره وری اش پایین می رود و توبیخ می شود، اینها در محیط خانه و خانواده اش نیز تاثیر می گذارد، رابطه اش با همسر و فرزندانش خدشه دار می شود، اضافه وزن پیدا می کند و اعتماد به نفسش کم می شود، کم کم هم در محیط کار درآمدش کم می شود و هم در خانه و خانواده و دوستان با مشکل مواجه می شود و….

گرچه این مثال کمی اغراق آمیز به نظر می رسد، اما این واقعیتی است که حتی اعمال و افعال کوچک ما در صورت تکرار می تواند غیر از تاثیر گذاری خود، آثار منفی زیادی برجای گذارد، گرچه مثال عکس این موضوع نیز صادق است و افعال و اعمال خوب می تواند اثر موجی مثبت بر جای گذارد.

3- موفقیت مایکروویوی به دست نمی آید!

اگر به اثر مرکب و اثر موجی معتقد شویم و بدانیم که موفقیت در سایه سخت کوشی، نظم و عادت های خوب به دست می آید، متوجه خواهیم شد که نباید در انتظار کسب نتایج آنی باشیم. تفکر مایکروویوی و فست فودی در مورد موفقیت هرگز وجود ندارد! ما باید برای همیشه این نوع تفکر و شیوه موفقیت بخت آزمایی را رها کنیم و بدانیم اگر هم داستانهایی مطرح می شود که یک فکر یک شبه میلیاردر شده یا در یک قرعه کشی برنده شده است، درباره سکه دیگر آن یعنی میلیونها نفری که در قرعه کشی ها شرکت کرده اند و بازنده شده اند، صحبتی نمی شود!

ما باید به این حقیقت و باور برسیم که موفقیت عمدتا از طریق انجام پیوسته کارهای معمولی، غیر جذاب، غیر مهیج و بعضا نظم و ترتیب های سخت روزانه به دست می آیند. و اگر هم موفقیتی یک شبه به دست آید، عمدتا یک شبه هم از دست خواهد رفت و دوام و عمقی نخواهد داشت.

 

۴- نیش پشه ها

انتخاب ها ریشه دستاوردهای ماست. ما در طول زندگی خود یا انتخاب هایی کرده ایم که به نتیجه ای رسیده ایم یا فکر می کنیم انتخابی نکرده ایم لیکن در واقع انتخاب کرده ایم که دریافت کننده منفعلی باشیم از هر چیزی که سر راه مان قرار گرفته است!

باید توجه کنیم که هر انتخاب یا عدم انتخاب ما در زندگی مان اثر فزاینده دارد و بزرگترین مسئله ما این نیست که از روی عمد انتخاب های بد می کنیم، بلکه موضوع اینجاست که ما در هنگام انتخاب، به آنها توجه نمی کنیم و در اکثر مواقع حتی از انتخاب کردن مسیرمان آگاه نیستیم!

خیلی اوقات نوع شخصیت، فرهنگ، تربیت، دوستان و محیط ما را به سمت انتخاب های اشتباهی که حتی متوجه نشده ایم چگونه شکل گرفته اند، هدایت می کند و این واقعیت است که باعث شده ما با مجموعه ای از انتخاب های احمقانه و بدون هیچ دلیل مشخصی خودمان را دچار عواقب ناخواسته مثل ورشکستگی، طلاق و… قرار می دهیم.

فیل ها هیچ موقع ما را گاز نمی گیرند! این پشه ها هستند که ما را نیش می زنند! پس به این واقعیت برسیم که چیزهای بسیار کوچک ممکن است تمام زندگی، حرفه و آبروی ما را از بین ببرند.

 

۵- فرمول خوش شانسی


:: موضوعات مرتبط: دلنوشته شما عزیزان , ,
:: برچسب‌ها: تغییر خود ,



خودشناسی
نوشته شده در شنبه 20 آذر 1395
بازدید : 417
نویسنده : ملکه حیدری

➕فرد مثبت
➖،فرد منفی

➕فرد مثبت همیشه برنامه دارد.
➖فرد منفی همیشه بهانه دارد

➕فرد مثبت همیشه خود جزئی از جوابهاست
➖فرد منفی همیشه خود بخشی از مشکلات است.

➕فرد مثبت در کنار هر سنگی سبزه ای میبیند.
➖فرد منفی در کنار هر سبزه ای سنگی میبیند.

➕فرد مثبت برای هر مشکلی راهکاری میابد.
➖فرد منفی برای هر راهکاری مشکلی میبیند.

➕فرد مثبت همیشه دوستی ها را زیاد میکند.
➖فرد منفی دشمنی ها را زیاد میکند.

➕فرد مثبت میگوید اجازه بده انجام پذیر است.
➖فرد منفی میگوید نمی توانم انجام پذیر نیست.

➕فرد مثبت همیشه با صبر مشکلات را حل میکند.
➖فرد منفی همیشه با خشم مشکلات را زیاد میکند


:: موضوعات مرتبط: دلنوشته شما عزیزان , ,
:: برچسب‌ها: خود شناسی ,